Sopimusehdot

Yleistä

Verkkokaupan tuotteita myy Yläkulo osk (Yläkulo Osuuskunta, 2246537-8).

Toimitamme tuotteita yrityksille, yhteisöille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille toimitusosoitteisiin Suomessa.
Otathan erikseen yhteyttä jos haluat tilata tuotteita ulkomaille.

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Yläkulo osk pidättää oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutokdiin.

Jos verkkokauppaan on tullut virheellinen hinta, hinta ei sido myyjää, mikäli asiakas on tiennyt tai hänen olisi pitänyt tietää hinnan olevan virheellinen.

Verkkokaupan tuotekuvat ovat esimerkkikuvia ja lopullinen/toimitettava tuote saattaa hieman poiketa esimerkkikuvasta, riippuen esimerkiksi paidan ja painatuksen välisestä kokoerosta.

Käyttämämme paidat hieman vaihtelevat oman varaston ja tukkureiden saatavuuden mukaan,
mutta pääasiassa käytössä on Fruit of the Loomin Premium paidat, joiden kokotaulukko ohessa:

Tilaaminen ja tilausvahvistus

Voit tilata verkkokaupan tuotteita internetin välityksellä osoitteesta www.paitajapaino.fi .
Tuotteet tilataan verkkokaupasta siirtämällä ne ostokoriin ja maksamalla ostokorin sisältö kassapalvelussa.
Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin sopimusehtoihin.

Vahvistamme jokaisen tilauksen sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Tehdessäsi tilauksen verkkokaupasta sitoudut voimassa oleviin verkkokaupan toimitusehtoihin.

Toimitusaika

Verkkokaupan tuotteiden toimitusaika on pääsääntöisesti 3–7 vrk + Postin/Matkahuollon toimitusaika.

Mikäli tilauksessasi on jälkitoimitettavia tuotteita, toimitetaan koko tilauksesi kerralla, kun jälkitoimitettavat tuotteet on toimitettavissa (yleensä ~2 vko tilauksesta).

Toimitustapa ja toimituskulut

Verkkokaupan tilaukset toimitetaan Postin tai Matkahuollon välityksellä. Kuljetusyhtiö riippuu lähetettävän paketin mitoista.
Toimituskulut ovat 6,90 €.

Tilauksen koosta riippuen tilaus lähetetään kirjeenä suoraan toimitusosoitteeseen tai pakettina lähipostiisi/palvelupisteeseen/pakettiautomaattiin. Paketin kulkua voit seurata kuljetusyhtiön  lähetystenseurannasta syöttämällä kenttään seurantakoodisi osoitteesta:

Posti
http://www.posti.fi/lahetystenseuranta/

Matkahuolto
https://www.matkahuolto.fi/seuranta?parcelNumber=

Noutotilaukset hoidetaan Postin vaihtolokero -palvelulla (K-Market Verkahovi).
Noutotilausten toimituskulut ovat 3€.

Maksaminen

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan aina tilauksen yhteydessä.

Verkkokaupassa toimivat seuraavat maksutavat:

Tilisiirto, Pankkisiirto, SEPA-maksu:
Maksu tilisiirtona omasta verkkopankista.
Tilauksen lähettämisen jälkeen saat maksutiedot sähköpostiisi.
HUOM! Tilisiirrolla maksettaessa tilauksen valmistus aloitetaan vasta, kun tilisiirto näkyy yrityksen tilillä.

Verkkopankit ja luottokortit:

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Verifone Finland Oy, BlueCommerce (0943819-9) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Point Transaction Systems Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Verifone Finland Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen, niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Maksunvälittäjä välittää maksut verkkokauppiaalle.

Palauttaminen

Vekkokaupan asiakkaana sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.
Palautusoikeus koskee käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Ehto ei koske tilauksesta merkattuja tai vain Teille valmistettuja yksilöllisiä tuotteita.

Jos haluat palauttaa tuotteen, liitä palautuksen mukaan yhteystietosi, pankkitilisi numero sekä kopio alkuperäisestä tilausvahvistuksesta.

Tuotteiden palautusosoite on:

Yläkulo osk
Rauhankatu 1b C32
20100 Turku

Kun palautus on käsitelty ja hyväksytty, palautamme tuotteesta maksamasi summan pankkitilillesi.
Huom! Yläkulo osk:sta riippumattomista syistä tehdyistä palautuksista asiakas maksaa itse rahdin.

Ongelmatilanteet toimituksessa

Jos sinulle on toimitettu väärä tai viallinen tuote, ilmoita virheestä osoitteeseen info@ylakulo.fi. Ilmoitus virheestä tulee tehdä viipymättä vastaanotettuasi tuotteen.

Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, tee välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle.

Muuta

Yläkulo osk pidättää oikeuden muuttaa verkkokaupan toimitusehtoja.
Asiakkaana sinun tulee tutustua voimassa oleviin toimitusehtoihin ennen tilauksen tekemistä.

Käsittelemme kaikki asiakastiedot luottamuksellisesti.

Tilaus- ja asiakastiedot poistuvat automaattisesti järjestelmästä 6kk kuluttua viimeisimmästä ostotapahtumasta.